9/27/2017

 ULUBIEŃCY WAKACJI!



Witam Was po dość długiej przerwie!:) 
Na wstępie usprawiedliwię swoją nieobecność, która była 
spowodowana brakiem internetu i bycia za granicą.
Ale ma to i swoje plusy, ponieważ będąc w Anglii do moich
rąk wpadło troszkę rzeczy, które będę mogła Wam pokazać!:)



1. NYX STAY MATTE BUT NOT FLAT LIQUID FOUNDATION

Mogę z czystym sercem stwierdzić, że jest to najlepszy podkład
jaki miałam. Ma świetną konsystencję, bardzo dobrze matuje twarz
nawet bez użycia pudru, nie robi efektu maski, jest dość duża gama
kolorystyczna więc zapewne każdy znajdzie kolor odpowiedni dla siebie.
Ja wybrałam odcień 01 "IVORY" i jestem bardzo zadowolona, ponieważ
dla takiego bladziocha jak ja ciężko cokolwiek dobrego znaleźć.
Jedynym minusem jest to, że podkreśla suche skórki np. jeśli ktoś
ma bardzo suche czoło to radzę albo nie używać tego podkładu albo
ominąć dany obszar:) Kupiłam go w drogerii boots (UK) za 6 funtów.

Moja ocena to 9,5/10!:)
 



2.PUDER I BRONZER Z MAKEUP ACADEMY (MUA)

Obydwa produkty są dobre aczkolwiek bardzo się sypią.
Puder ładnie matuje twarz i przy tym wygląda ładnie i naturalnie.
Co do bronzera to ma ciut zbyt ciepłe tony i wpada w "rudawy" kolor ale nie jest zły.
Obydwa produkty mi się sprawdzają!:) Co do opakowań muszę troszkę ponarzekać:(
Jest to słaby plastik(?) który szybko ulega zniszczeniu wraz ze wszelkimi napisami
które znajdują się na wierzchu. Kolejnym minusem opakowań jest to iż słabo trzymają
się "kupy" i zatrzask nie działa dzięki czemu kosmetyki szybko się napowietrzają i
ulegają zniszczeniu:( Kupiłam go w drogerii superdrug (UK) za funta od sztuki.

Moja ocena to 7,5/10!:)




3.PALETKA CIENI Z MAKEUP ACADEMY (MUA) MATTE

W paletce znajduje się 6 kolorów: beżowy,pudrowy róż(?),brąz,cappuccino,
ciemny fiolet oraz ciemny brąz. Są to idealne kolory na co dzień jak i na specjalne
okazje. Ja jestem typem osoby, która nie maluje się zbyt mocno i zazwyczaj
używam beżu, różu i jasnego brązu. Cienie utrzymują się całkiem długo i ładnie
się blendują. Tutaj opakowanie jest znacznie wytrzymalsze ale napisy
również zaczynają się zmazywać. Paletka jest idealna dla osób które lubią
jaśniejsze jak i ciemniejsze makijaże więc bardzo uniwersalna. Zakupiłam ją w drogerii
superdrug (UK) za 3,5 funta.

Moja ocena to 8,5/10!:)




4.PRO- BASE EYE PRIMER Z MAKEUP ACADEMY (MUA)

Świetnie przedłuża żywotność wszystkich cieni na powiekach.
Konsystencja jest rzadka ale nie lejąca coś jak zwykły korektor w płynie.
Posiada on przyjemną gąbeczkę na końcu aplikatora dzięki czemu
można swobodnie operować produktem przy oczach. Nie podrażnia oczu!!
Dobrze się wchłania i dzięki tej bazie kolory wydają się dużo ładniejsze!:P
Zakupiłam ją w drogerii superdrug(UK) za podajże 2 funty.

Moja ocena to 10/10!:)



5.HIDE&CONCEAL COVER UP STICK Z MAKEUP ACADEMY (MUA) ORAZ
6.THE MATTE EFFECT COVER& CONCEAL Z MAKEUP REVOLUTION.

Od razu muszę powiedzieć, że powinien to być totalny "must have"
każdej kobiety!:) Są to kremowe korektory które idealnie ukryją każde
niedoskonałości oraz wyrównają kolor skóry. Jeśli musimy gdzieś
szybko wyjść i nie mamy totalnie czasu na makijaż to te produkty
są idealne, ponieważ (dobrze dobrane kolory) nie odznaczają się na twarzy
i mogą nam bardzo pomóc w stresujących chwilach z "nieprzyjaciółmi".
Obydwa są cudowne i nie wyobrażam sobie nie mieć któregoś ze sobą w chwili
gdy gdzieś wychodzę!:) Ja w obu przypadkach mam kolor "FAIR".
Zakupiłam je w drogerii superdrug (UK) za funta.

Moja ocena to 10/10 obu produktów!:)




7.FOCUS & FIX LIQUID CONCEALER Z MAKEUP REVOLUTION

Jest to świetny produkt nadający się pod oczy. Ładnie zakrywa worki i zasinienia.
Jest on w płynnej konsystencji i bardzo dobrze spełnia swoją rolę.
Jak do tej pory jest on najlepszym korektorem w płynie jaki miałam przyjemność
używać:) Również jak i powyższe dwa korektory w sztyfcie nie odznacza się
od reszty twarzy więc można na spokojnie tylko nałożyć produkt pod oczy i
problemowe miejsca i ruszać na miasto!. Kupiłąm go w drogerii superdrug (UK) za 2 funty.

Moja ocena to 10/10!:)



8.CONTOUR KIT 3 SHADES TO SCULPT + DEFINE FEATURES Z PRIMARKA

Jest to całkiem fajna paletka do konturowania twarzy. Znajduje się tam: bronzer,
rozświetlacz i ciemniejszy bronzer do konturowania twarzy! (Nie wiem jak to ująć:P)
Bronzery są bardzo dobre natomiast rozświetlacz nie daje rady:( Nie widać
tego efektu WOW i teorytycznie żadnego nie daje:P
Cena jest dość adekwatna do jakości:P Zapłaciłam za nią funta w primarku (UK).

Moja ocena to 7/10!:)




9. ZIAJA ANTYOKSYDACJA SKÓRY WIOTKIEJ, POZBAWIONEJ BLASKU, WRAŻLIWEJ Z JAGODAMI ACAI.

To jest zupełnie moje nowe odkrycie. Moje czoło bardzo ładnie
dziękuje temu kremowi! Dzięki niemu moja cera jest nawilżona,
cera jest sprężysta, elastyczna i po prostu idealna:P
Krem ma bardzo piękny zapach i kremową konsystencję.
Jest moim największym bohaterem od pierwszego użycia!
Polecam zwłaszcza dla osób, które posiadają suchą strefę T jak ja:)
Dostałam go od siostry ale kosztuje około 13 zł.


Moja ocena to 11/10! :P

 


A więc to wszystko w tej kosmetycznej części, mam nadzieję, że
post okazał się przydatny i mogłam komuś pomóc w wyborze
produktu:)



10 komentarzy:

  1. Muszę wypróbować ten podkład z NYXA <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że jesteś podobnym bledziochem do mnie :D Też mam ten podkład w tym odcieniu. Kiedyś stworzyłam wpis "przegląd jasnych i bardzo jasnych podkładów", jakbyś chciała kiedyś poszukać inspiracji dla bledziocha to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń