8/10/2016

PUŁAPKA UCZUĆ!


Niedawno odwiedziłam EMPIK i natknęłam się na cudowną książkę Colleen Hoover
 "Pułapka uczuć"

" Layken skończyła właśnie osiemnaście lat. Kilka miesięcy wcześniej
niespodziewanie straciła ojca. Wraz z kochającą matką i młodszym
 bratem postanawiają zostawić za sobą przeszłość w Teksasie,
by móc rozpocząć nowe życie w Michigan.Sprzedają dom, pakują
rodzinne pamiątki i wyruszają na północ. Każde z nich z innymi obawami 
i planami na przyszłość. Zarówno Layken, jak i Kel nie chcą porzucać
szkoły, przyjaciół, ulubionych miejsc. Nie wiedzą co ich czeka tysiące 
kilometrów od domu. Prawdziwego domu. Julia, choć też się martwi,
stara się dodać otuchy swoim dzieciom i wesprzeć je w najtrudniejszych
chwilach. Po przyjeździe na miejsce okazuje się, że już pierwszy kontakt
z sąsiadami z naprzeciwka zwiastuje poważne zmiany w rodzinnych
relacjach. A to dopiero początek niezwykle emocjonalnej, chwilami
przezabawnej historii rodzin Cohenów i Cooperów. "

Osobiście bardzo lubię twórczość tej autorki więc zakup był szybki i bez większego namysłu.
Już od pierwszych stron książki wiedziałam, że szybko się od niej nie oderwę.  Książka trzyma w napięciu niemal aż do ostatnich chwil. Zakochałam się w tej książce!
Jest inna od wszystkich,  naprawdę wyjątkowa!  Polecam ją naprawdę każdemu!

Kosztowała mnie 39,99 więc myślę,że jak na dobrą książkę to nie jest dużo.
Poza tym jest warta swojej ceny:) Moja ocena to 10/10.




3 komentarze:

  1. Zaciekawiła mnie ta książka! Bardzo fajnie napisane. Zchęcią po nią sięgnę. Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. W związku z tym, że o Hoover głośno wszędzie, jakoś nie mam przekonania do sięgnięcia po jakąkolwiek jej książkę - aktualnie... niemniej z czasem, jak "boom" ucichnie.. why not?

    www.papierowybluszcz.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. super post, mega zaciekawiła mnie książka !

    OdpowiedzUsuń