8/20/2016

NIEPRZEKRACZALNA GRANICA!


Po przeczytaniu pierwszej części skusiłam się kupić następną!
Jest tak samo świetna jak jej poprzedniczka!

"Layken i Willa łączy więcej niż typowe młode pary.Mają za sobą
podobne doświadczenia, podobne potrzeby. Oboje stracili rodziców 
i muszą poradzić sobie z wychowaniem młodszego rodzeństwa.
Wygląda na to, że są dla siebie stworzeni. Ich związek rozpada się
jednak, gdy na drodze Willa pojawia się jego dawna miłość Vaughn.
Chłopak utrzymuje z nią kontakt, chociaż wie, że Layken może 
mu nie wybaczyć kłamstw.
   Czasami dwoje ludzi musi się rozstać, by zdać sobie sprawę
z tego jak bardzo się potrzebują. Czy Willowi uda się naprawić to,
co zniszczył, zanim straci Layken na zawsze i już nigdy więcej się
nie zobaczą?"

Gdy tylko zaczęłam czytać tą część nie mogłam się od niej oderwać!
Przeczytałam ją w mgnieniu oka!
Czyta się ją bardzo przyjemnie i jest warta zakupu:)
Kosztowała mnie 34,99
Tutaj również (jak i w pierwszej części pisałam) nie szkoda mi było
pieniędzy na tak fantastyczną książkę!
Oceniam tą część 10/10 :)


4 komentarze:

  1. Cieszę się, że znajdują się jeszcze osoby, które czytają książki. Streszczenie przypadło mi do gusty, więc może i ja sięgnę po tę książkę :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://groteskowosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka zapowiada się ciekawie, jak znajdę ją u mnie w mieście to z pewnością kupię :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://mywoonderlaand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam książki, jednak jestem w nich dosyć wybredna i ta niestety nie zalicza się do mojego gustu :)

    OdpowiedzUsuń