1/07/2017

PODKŁAD INGRID MINERAL SILK&LIFT 


Dziś przychodzę do Was z recenzją podkładu INGRID "Mineral silk&lift" :)

Zacznę może od plusów:
-ładnie się rozprowadza
-ma kremową konsystencję
-jest leciutki 
-całkiem długo się trzyma
-jest tani
-ładnie matuje cerę
-zakrywa niedoskonałości 

Z plusów to chyba na tyle, teraz pora na minusy

-BARDZO ciemnieje na twarzy
-robi efekt maski  

Jeśli chodzi o ciemnienie produktu to można spokojnie uznać, że
kolor zmienia się o jeden-dwa tony.
Gdy nałożyłam go na twarz był jaśniutki (taki jak powinien być), 
lecz po chwili kolor uległ zmianie i przypominał cappucino. 
Odrazu go zmazałam i użyłam innego podkładu.
Gdyby nie jego zmiana koloru na twarzy byłby moim 
ulubieńcem bo jest naprawdę dobry :)
Koszt tego produktu jest to około 10 zł więc bardzo mało :)
Moja ocena to 7/10 


1 komentarz:

  1. Kusił mnie, bo jest bardzo jasny, ale skoro mówisz, że ciemnieje, to może nie warto. Czekam na więcej pomocnych recenzji!

    OdpowiedzUsuń