4/29/2017

ROSSMAN -49% 


Moje zakupy w tym roku nie były zbyt duże ale załapałam się na dwa fajne
produkty. Udało mi się zdobyć:
1. Rozświetlacz z lovely "Silver highlighter" 
oraz 
2. Żel do brwi również z lovely "Brows gel creator"


Na pierwszy ogień idzie kultowy rozświetlacz!
Do wyboru były dwa warianty GOLD i SILVER.
Parę miesięcy temu zakupiłam SILVER i bardzo mi podpasował, 
chłodnym odcieniem i mocnym rozświetleniem.
Wersja GOLD jest w cieplejszych tonach więc do mojej 
karnacji niestety się nie nadaje :( 
Zatem drugi raz ponownie sięgnęłam po chłodniejszą 
wersję i jestem bardzo zadowolona!
Jedyny minus (przynajmniej dla mnie) jest taki iż
jest on w plastikowej "obudowie" i szkiełko 
bardzo szybko mi się odpadło od reszty i musiałam 
niestety mieć go "otwartego" przez jakiś czas aż się 
skończył.
Moja ocena to 9,5/10 :)
Żel do brwi sprawdza mi się cudownie!
Czy jak nie mam czasu pomalować brwi i na 
szybko muszę gdzieś wyjść czy jak pomaluję brwi i 
chcę utrwalić efekt, za każdym razem 
produkt zdaje egzamin!
Ponownie były dwa warianty JASNY i CIEMNY.
Ja z racji iż jestem bladą blondynką wybrałam opcję nr. 1.
Jestem bardzo zadowolona, ponieważ nie raz uratował mi
dzień! Jest to szczoteczka na którą nabieramy trochę 
produktu i jak na rzęsy nakładamy maskarę to tu nakładamy
na brwi ten żel. Efekt jest ładny, naturalny i nie przerysowany! :)
Moja ocena to 10/10! :)




10 komentarzy:

  1. Mam ten rozświetlacz ale w wersji gold i bardzo go sobie chwalę. Żel do brwi także lubię, ale akurat tego jeszcze nie miałam. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To bardzo polecam się zaopatrzyć w niego bo jest cudowny! A co do rozświetlacza to osobiście nie kupiłam wersji GOLD, ponieważ jest za ciepły do mojej karnacji ale widzę,że oba warianty dają radę!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie zapomniałam kupić żelu do brwi! Ja gapa. Niestety muszę zakupić po normalnej cenie. Wybiorę ten o którym piszesz :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie! Cieszę się, że pomogłam w wyborze! :D

      Usuń
  4. Uwielbiam ten rozświetlacz i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Skromnie, ale ważne,że będziesz to używać. u mnie najtańsze szafy z Loveley, wibo i bell były tak przebrane,że szok. Nie było co tam wybierać, jak się rano w pierwszy dzień promocji zapomniało coś kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja to ostatki jakieś znalazłam, żel znalazłam schowany gdzieś z tyłu za paletkami... ahh..czego się nie robi dla wymarzonego kosmetyku:D Ja na szczęście i tak byłam w takim "mniej obleganym" rossmanie w mieście więc i aż tak strasznie dużo osób nie było:D

      Usuń
  6. Posiadam ten rozświetlacz i jest jednym z najlepszych drogeryjnych rozswietlaczy ! :)

    http://fabrykaurody15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń