10/31/2016

HYPOALERGICZNY PODKŁAD Z BELL

A więc dzisiejsza notka będzie dotyczyć hypoalergicznego fluidu
matująco- kryjącego marki Bell.
Używam go dość krótko lecz już mogę stwierdzić, że krycie 
ma dobre i ładnie matuje cerę :)
Jednym zdaniem- spełnia swoje zadanie.
Osobiście mam go w kolorze 01 NUDE czyli dla 
bladej osoby i idealnie się wpasowuje w moją karnację :)
Konsystencja jest kremowa i gładka.
Nie robi efektu maski i wygląda naturalnie na twarzy.
Podkład jest na tyle matujący, że nie potrzebuje go jeszcze
po wszystkim przypudrowywać co jest sporym plusem. 
Kolejnym plusem jest to, że ładnie rozprowadza
się po twarzy :)
Trwałość może nie jest jakaś super bo po całym dniu
zostają tylko resztki ale mi to nie przeszkadza bo 
tyle ile jestem poza domem to się utrzymuje. 
Po powrocie do domu zawsze zmywam makijaż więc
trwałość nie jest dla mnie problemem, bo zazwyczaj 
jestem w domu około godziny 14-15, więc od rana do popołudnia
daje rade! :)
Kosztował mnie coś około 15-20 zł więc myślę, że to nie dużo.
Moja ocena tego produktu to 8/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz