10/05/2016

WOSK YANKEE CANDLE!


Od paru dni jestem posiadaczką cudownie pachnącego wosku yankee candle!
Dokładniej PAIN AU RAISIN.
Stałam przy półce z tymi woskami dobrą godzinę aby wybrać najlepszy zapach,
i wygrał ten!
Po całym mieszkaniu unosi się zapach pięknie pachnącej drożdżówki
 z rodzynkami!
Jest ładny, delikatny i bardzo mocny!
Wystarczy pokruszyć malutki kawałek wosku a i tak cały dom będzie
 pięknie pachniał przez długi czas!
Mimo swojego mocnego zapachu nie jest też mdły ani przytłaczający.
Jest to pierwszy wosk w jaki się zaopatrzyłam, ale też na pewno nie ostatni!
Zapewne będzie często towarzyszyć mi w jesienne wieczory! :)

Wosk kosztował coś około 8-9 zł, więc sądzę, że to nie dużo. 
Z całego serca polecam ten zapach jeśli ktoś lubi słodkie, delikatne zapachy:)

1 komentarz:

  1. Ja bardzo lubię słodkie zapachy :)
    Nie stosowałam nigdy wosku,może kiedyś zakupię :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń