10/29/2016

KREM DO TWARZY- UNDER TWENTY


Około miesiąc temu w moje ręce wpadł krem do twarzy marki under twenty.
Dokładniej "krem nawilżająco-matujący przeciw błyszczeniu".
Używałam go codziennie rano przed wyjściem do szkoły od momentu zakupu,
i muszę powiedzieć, że po miesiącu widzę dość sporą różnicę :)
Opakowanie zarówno jak i sama tubka są utrzymane w 
kolorach zieleni, białego i niebieskiego.
Przed rozpoczęciem używania tego produktu miałam bardzo suchą skórę,
i nie mogłam nakładać żadnego kosmetyku na czoło, 
ponieważ z daleka widać było odznaczający się podkład bądź puder.
Cała twarz była szorstka i nieprzyjemna w dotyku, lecz gdy zaczęłam
używać tego kremu zaczęła być miękka, gładka i matowa.
Po około 30 dniach wykorzystałam może 1/3 opakowania więc myślę, że
starczy mi na około 3-4 miesiące.
Osobiście nie mam jakoś bardzo problematycznej cery więc komuś
kto ma np. cerę trądzikową może się nie sprawdzić, ale warto
spróbować i się przekonać :)
Zapach ma bardzo przyjemny a kolor niebiesko-zielony.
Zazwyczaj nakładałam "małą kropelkę" produktu, ponieważ
gdy nałożyłam więcej cała się lepiłam...
Co do ceny to nie była zbyt wysoka, coś około 10-12 zł 
 Moja ocena tego produktu to 9/10 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz